Fredag!

Börjar bli råddig med dagarna nu när man är hemma och inte har riktigt någon koll...:P
Igår var jag faktiskt tvungen att ta fram rådgivningskortet för att veta vilken graviditets-
vecka jag är i, kunde då konstatera att det är fredag imorgon och ny vecka :)

Så alldeles strax kommer info om ny vecka upp, ska försöka få till magbild senare under dagen också :P

Idag händer inte så mycket, har jag tur ligger mammajeansen jag beställde i postlådan senare idag,
hoppas hoppas :)
Sen borde också ett H&M paket anläda och där ligger lite bebiskläder om jag inte minns fel :P
Så spännnande :)

Sen har jag stickat klart en socka, så ska få början på den andra sen idag tänkte jag, bilder kommer sen :)


Och glöm inte frågestunden som ni finner här: FRÅGESTUND!!!

Kommentarer
Postat av: teddy

Hejsan vännen.

ja ibland kan man verkligen bli graviditetssnurrig och både glömma tid och rum. Tur att sådana rådgivningskort finns i så fall.

Vill önska dig en fin fredag.

take care.

kram kram ifrån mig

2010-09-10 @ 12:33:46
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Ida- Blivande mamma

Jag fick hem mina nya mammajeans från ellos igår

satt som en smäck =)

Jätte fina, jag går mest i mys byxor hemma men när man skall iväg är det alltid kul att kunna "stoppa" ner sig i ett par snygga jeans ;)

2010-09-10 @ 12:52:30
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0