Fått fnatt!

Blev lite smått panikslagen när jag slog upp ögonen nu på morgonen klockan visade 10:53 och jag tänkte shit hur ska jag hinna, men sen lugnade jag ner mig och steg upp i lugn takt och hoppade i duschen :)
Och nu sitter jag här också :)

Jag ska nämligen vara vid rådgivningen 12:30 och jag skulle behöva få i mig lite vätska nu när jag sov sådär länge så jag får något urinprov åt henne, men det borde ju inte vara så svårt :P

Men att jag är inne i en sådan där trötthets period går ut över mitt förstånd, det är ju helt sjukt hur mycket jag sover nu, det är nästan sjuk och hemskt att tänka på :P
Nåja, jag får tänka som mannen sa, du ska passa på att sova nu, det är annat om några månader och det är så sant så sant... men jag måste erkänna att det ska nog bli lite skönt att inte sova halva dagarna :)

Vi hörs efter rådgivningen :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in.. Vad ska du göra ikväll då? :)

2010-09-30 @ 11:14:52
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: piichas blogg

Hej!



Jag har just nu en tävling på min blogg där du vinner produkter ifrån Mexx.

Gå gärna in och kika och delta i tävlingen.

Det kanske blir du som vinner!



Kram/ Piicha

2010-09-30 @ 11:16:44
URL: http://rockisnotdead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0