Få se...

...om jag orkar ta tag i bakningen idag, inte för att jag måste, men jag vet att det är bra att ha frysen fylld när bebisen kommer....
men jag vet hur sjuk rygg jag fick i förrgår när jag bakade så det lockar ju inte riktigt lika mycket att baka då... men den som lever får se!

Kallt som sjutton är det ju, hoppas nog att snön är långt borta ännu, snön behöver inte komma nå före vi har åkt till BB, helst inte då heller, utan några dagar före jul vore passligt!

Imorgon är det dags för rådgivningen, väntar med spänning :)

En i vår familjeförberedelsekurs har fått barn, en liten tjej, så nu börjar det verkligen vara nära när någon från samma grupp har fått barn :)

Nu läsa bloggar och sen kaffe :)

Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 26

haha ja, känn dig träffad! Du är absolut en av dom! ;) Nu har jag nog bestämt mig för dumlekakor idag tror jag, det vore sååå gott! har du gjort det någongång? tror du det är enkelt för mig som inte är så van? :)

2010-09-29 @ 10:00:37
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: Malin

Ta det lugnt du, det finns tid för bakning =)

Jo det gick bra med alla dofter i går, luktade inte på alla för jag var bara ute efter ljus som doftade jul =)

Kram

2010-09-29 @ 10:09:34
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz
Postat av: Anna-Gravid

Ja kunde magen knaka så hade den nog gjort den vid det här laget! haha!



Ja var himla tur det. Bokade mest om tiden och stället för att jag ville ha en tidigare tid (skulle gått idag annars) å det blev ju kanonbra!



Näe dom dagarna har blivit lite mer sällsynta om man så säger.. :-O



Ta det lugnt, än har du ju lite tid på dig att baka!



Vädret är helt underbart här och jag väntar finbesök så det bådar gott inför en gårdagsrepris-humörmässig sett!



Kramen!

2010-09-29 @ 10:18:40
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: teddy

Godmorgon tjejen.

Hoppas ryggen fixar till sig för dig.

Ja du FK här är stenhårda - de jagar en tills de vinner men det ska de inte få göra.



Vad skoj att folk i eran grupp har börjat på småttingar- då är det ju nära :)

Trevlig dag.

kramis

2010-09-29 @ 10:50:58
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0