En fundering...

Jag får ta mig verkligen en funderare på hur jag ska göra med jobb och sådant nu,
som det har varit de två senaste veckorna har jag jobbat varannan dag och varit
sjuk varannan i medeltal...

Så ni kan ju säkert gissa att idag är jag hemma igen, höften värker som tusan :S

Men vissa dagar är det bättre och jag känner knappt av den,
så om jag skulle sjukskriva mig helt känns det skit att vara hemma de dagar som
man knappt känner av den...
men då finns det dagar som det inte alls skulle gå att jobba :S

Det är svårt detta?!?
Eller är det bara det att jag gör det svårt?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Stanna hemma, och sjukskriv dej.

Hade samma sak att vissa dagar e man bättre iskick men då kan man ju göra nått där hemma istället. Ingen vits att vara i jobb om det inte känns okej. Ta chansen nu och vila när du kan. Det e nog värre sen..:/

du kan ju alltid sitta och brodera eller sticka nått det gjorde jag på dagarna. :)



Kram.

2010-09-01 @ 11:23:06
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Hm men du kan inte gå ned till 50%? Alltså bara sjukskriva dig 50%? =) De borde ju funka och jobbar du inom vården kanske du kan gå kortare pass? Alltså att du sjukskriver dig andra halvan av dagen! Prata med din chef, vet inte hur de funkar i finland =)

2010-09-01 @ 12:05:44
URL: http://vi2blir3.se
Postat av: Sara

Du gär det svårt :)

Tycker du ska vara sjukskriven, man är inte gravid varje dag hela livet och tro mig.. JAG ångrar mig att jag trodde jag var super kvinnan som fixade allt.. nu sitter jag här istället och inte får göra alls mycket..



Sjukskriv dig och passa på att njuta de dagar som du inte har ont :)

2010-09-01 @ 12:41:55
URL: http://zarat.blogg.se/
Postat av: IDA-Blivande mamma

Aha okej.

Då vet jag alltid lär man sig något nytt =)

2010-09-01 @ 13:49:01
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0