Besvärlig natt igen!

Inatt har jag igen haft en sämre natt, tror att allt har att göra med
att jag satt på tok för länge framför denhär dumburken igår...
På nå sätt ska det ju straffa sig...

Jag har haft sådan mensvärk och tryck neråt inatt, varit
riktigt obehagligt...
Flera kvällar på senaste tid har jag också känt av ett tryck neråt och lite
småsjuk har jag varit...

Så det blir nog igen vattenjumpa för mig idag, känner
att det inte alls går, ska vila mig i stället och
se klart på designen, det är inte mycket kvar
före ni ser en ny här :)


Kommentarer
Postat av: Malin

God morgon!

Du kanske har samma som jag fick, just med mensvärk och sammandragningar och läkaren beordade mig att vila och ville att jag skulle bli halvtids sjukskriven.

Kram

2010-09-14 @ 09:16:34
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0