Ännu en dag...

... till ända, det går fort ändå, fastän man är hemma :) tur är väl det :)

Idag har jag nog bara varit, det har regnat och regnat och regnat! Så jag virkade klart mina rutor till babyfilten och har sedan dess pysslat med att försöka komma på hur man får ihop rutorna....
Det var inte det lättaste kan jag säga, och ännu är jag vääääldigt osäker, hoppas bara att det blir bra och att jag inte behöver ta upp vad jag gjort, för då får jag fnatt! Så håll tummarna!

Imorgon kommer jag högst antagligen åka in till stan en sväng och via jobbet och hjälpa dom som tog mina kunder, inte lätt att ta över mitt i, så det ska jag göra, samt luncha med en vän :)

Vad ska ni imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0