Slapp söndag

Är mega trött, börjar bli van att det är varannan dag pigg och varannan dag trött!
Vi har just kommit hem, har varit till svärföräldrarnas och sagt hej då för en vecka, hoppas de får en mega bra semestervecka och varmt :)

Vi åkte även förbi affären och köpte hem underlakan till spjälsängen, så nu har vi det också,
funderade om jag skulle börja tvätta alla bebiskläder här så småningom nästa vecka och ta lite vartefter, roligt roligt :)

Nu ska jag ta och läsa bloggar och sen blir det nog att fortsätta slappa, borde gå på en promenad också, men vi ska se hur det blir med det idag!

Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 27

Jag är så osäker på hur vi ska göra, så jag avvaktar nog med tvättandet, det är ju ändå en stund kvar :) Helgerna är alldeles fö korta tycker jag! Arbetsveckan borde vara måndag-torsdag, det hade varit perfekt :)

2010-10-03 @ 13:29:30
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0