Sista dagen...

...som sjukskriven...

Imorgon börjar min mammaledighet och det betyder att det inte alls är länge kvar nu!
Så det är inte alls konstigt att man blir mer nervös för var dag som går...

Men det mesta är klart inför bebisens ankoms, koka nappar och sådant ska ännu göras, men annars har vi allting! Känns jätte skönt, det som vi inte har ännu så kan vi ju skaffa sen om vi märker att vi behöver det!

Snart får vi även åka iväg på sista ultraljudet, spännande, men det är läääänge tills nästa torsdag, men det kommer :) Undrar hur stor hon är då och vad gynekologen kommer säga, spännande :)

Nu borde jag verkligen börjar göra något :P

Kommentarer
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Åh vad spännande med ett till ultraljud! Ja tänk snart har vi våra gulklimpar hos oss, de är helt fantastiskt! Jag blir alldeles tårögd bara jag tänker på de!

2010-10-27 @ 17:48:27
URL: http://vi2blir3.se
Postat av: Malin

Ja just det, koka nappar ska göras.

Hmm undra vart jag gjort av de???



Har du haft en bra dag?

2010-10-27 @ 19:46:47
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0