Rådgivningsbesök nr 9 (32+6)

Var som sagt till rådgivningen här tidigare på dagen.
Allting var nog helt ok, svullen har jag blivit så jag har börjat samla vätska, hon sa att jag kan tänka på saltet när jag äter... jag som annars inte äter extra mycket salt eller kryddat, men vi ska åtgärda det så gott det går!

Rennie ska jag också börja äta mot halsbrännan, hade mannen att hämta efter jobbet så nu har jag 96 tabletter att tugga på, eller 95 e kvar nu :P få se hur länge de räcker...

Lillen i magen var som sagt vild när vi skulle lyssna på hjärtljuden så det var inte det lättaste, men det gick till sist :)


Lite fakta då också:

Viktökning sedan start: +13,1 kg
Blodtrycket: 135/75
Hb: 132
Sf-mått: 32
Hjärtljud: 140


Ska igen om två veckor, det minskar minsann dagar till BF nu...:)

Kommentarer
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Åhh vad roligt de är :) snart är vi i mål och har våra små bebisar!

2010-10-14 @ 19:01:33
URL: http://vi2blir3.se
Postat av: teddy

Det kan verkligen vara hemskt för männen när de inte kan göra så mycket men stödet är ju det bästa.

Guld värt!



Så bra att allt gick fint hos bm. Vilken sprallig liten krabat ni har!!! Min sparkar mer och mer nu och det känns så mycket starkare :)



kram o trevlig kväll.

2010-10-14 @ 20:24:23
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0