Lördag

Har nyss kommit hem, har varit borta hela dagen lång :)

Har varit till Vasa och hälsat på mannens syster med familj, har varit toppen!
Igen har vi fått god mat, oj så gott det var och sen kaffe och tårta, nams nams :)
Man har blivit minsann bortskämd med bra mat de senaste två dagarna :P
Igår oxfilé och idag rostbiff :)

Nu ska vi nog bara slappa, jag ska ta igen mig med lite bloggar och surfa runt och sen ska jag slänga mig på soffan och vila, har inte hunnit med något sådant idag!

Sjutusan till kallt är det också MINUS 1,3 brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Hoppas ni har haft en lika bra lördag som jag har haft!

Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 29

Ja visst är det otroligt svårt att hålla sig ifrån det där sockret :( men precis som du skriver så måste man ju försöka pga liten i magen, så nu sitter jag här UTAN godisskålen en lördagkväll - blä :P

2010-10-16 @ 21:35:16
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid ♥

Härligt! Vår dag var också kanon! :-)

2010-10-17 @ 11:02:38
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0