Inte på topp...

Just nu känns allting bara blä, blä, blä :(
Önskar jag vore fullgången i graviditeten så det skulle vara ok för bebisen att komma, för humöret mitt är inte det bästa, iaf inte idag!

Mensvärk har jag haft till och från hela morgonen...
Illamående har jag varit lite hela tiden de senaste dagarna, idag är det åt skogen!
Bebisen i magen är faktiskt lite hopplös, inte så lite heller, hon sover inte alls mycket och speciellt inte om nätterna, då är hon vaken och knuffar och skuffar och bökar och på, det tar 2 timmar ibland mera före hon lite lugnar sig och då ska jag sova samma ställning hela tiden annars vaknar hon bums!
Så tror ni jag har sovit mycket de senaste nätterna?

Undrar nog riktigt vad det är för filur som kommer ut sen, hon verkar minst sagt vara riktigt busig, men just nu skulle jag inget hellre än att vela ha henne utanför magen så jag kan vagga henne till ro istället...

Men den dagen kommer ju närmare för varje dag, så det är ju positivt!

Nu ska jag sluta gnälla, men ibland får man gnälla som gravid :P


Kommentarer
Postat av: Becca-Mamma till Ellen

Jag känner igen den där känslan. Man verkligen hatar allt som har med graviditeten att göra, samtidigt som man älskar det. Eftersom det kommer komma ut något gott ur det hela. Att gnälla är absolut tillåtet!! Det är verkligen skit jobbigt vissa dagar och nätter. Men en dag är en dag närmre bf. Jag hoppas du kan få en liten powernap under dagen så du återfår lite krafter! Kram

2010-10-11 @ 11:23:31
URL: http://booken.blogg.se/
Postat av: Anna-Gravid

Sickne busig bebis du verkar ha! :-)

Ja det gäller att ta vara på egentiden vi har och som är nu... :-)



kramen

2010-10-11 @ 15:30:47
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 28

Nej, det finns ingen chans att jag kommer kunna ha min hela vintern som jag hade ett litet hopp om. I värsta fall får vi gå med uppknäppta jackor, men det kommer bli iskallt! :(



Min lillskrutt är också superaktiv på nätterna. Jag får sällan några ordentliga sparkar, men hon ligger liksom och små buffar, snurrar, headbangar ja jag vet inte allt vad hon gör det inne, men väcker mig gör hon iallafall :P

2010-10-11 @ 15:41:48
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0