Inget nytt!

Här händer det inget speciellt, regnet öser ner och man sitter inne och stirrar mest!
Men ännu har jag faktiskt inte fått någon lång tid, så det är bara skönt :)

Inatt åker min man iväg på kurs och ska vara borta till torsdag kväll, känns lite skrämmande...
Men vi tänkte ta det säkra för det osäkra, så min mamma kommer hit imorgon och stannar tills torsdagen, ifall att något skulle hända!

Det är ju så, förbereder sig man inte händer det säkert något och när man har förberett sig så händer inget... men det känns skönt att någon är här ifall det skulle hända något, för man vet ju aldrig, det börjar ju vara så nära ändå!

Annars händer inget speciellt, borde få till en magbild också, börjar ju igen vara en stund sedan sist, men håll ut det kommer :)

Hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Har lagt upp magbild på min sida :)

2010-10-19 @ 19:16:04
URL: http://iampregnant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0