Ingen sovmorgon här inte!

Igen en natt med konstig sömn, men jag är inte förvånad eller less för det, jag hinner ju sova nästa natt, förhoppningsvis :)
Har tidigare konstaterat att om man ska upp på wc halv efter fem på morgonen så har jag alltid lika svårt att somna om.. :S men behöver man upp så behöver man!

Igår kom som sagt mamma hit, pappa förde hit henne för gissa vad de hade med sig, jo VAGGAN :) och den är super duper fin, bild kommer självklart :)
Tänk att min pappa har gjort den, den är så underbar :)

sen var vi en sväng på stan igår, köpte äntligen lakan setet med nallepuh på som jag har spanat in flera månader, men inte köpt, men igår stod jag inte emot längre :)
Kollade också in ett som annat, så det blir en tur med mannen till stan här imorgon eller lördag :)

Idag ska mamma och jag baka bröd och så ska jag försöka fatta mig på virkbeskrivningen, håller nämligen på att virka mössa och vantar åt mig och tur mamma var här igår när jag påbörjade projektet för annars skulle jag inte ha kommit långt kan jag säga... men det blir nog bra, ska vi hoppas!

Vi hörs senare idag :)

Hoppas ni har det toppen :)

Och ikväll kommer mannen hem :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jaha är det dags för bakning igen =) då får vi säkert se bilder senare.

Vad kul att din pappa gjort en vagga åt er, ska bli jätte kul att se bild på den.



Kram

2010-10-21 @ 14:26:53
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Åh då måste vi få se vaggan snart juh =D



Att kliva upp kring fem snåret och gå på toa känner jag igen, har också riktigt svårt att somna om men imorse provade jag att äta en lätt frukost och lösa korsord en timme sedan somna jag om som en stock. Annars brukar jag bara ligga och snurra i en timme innan jag somnar om igen - vet dock inte om de var en ren tillfällighet inatt ^^

2010-10-21 @ 15:41:58
URL: http://vi2blir3.se
Postat av: Mia ☆

Vad roligt att ni fick hem vaggan nu! Mysigt att den är gjord av din far och att ni är så nöjda med den =)



Ha en härlig kväll, kram!

2010-10-21 @ 16:27:02
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0