Fredag, fredag, fredag :)

Ute regnar det, men inne sitter jag och hoppar av glädje att det är fredag och helg :)
Och ny graviditetsvecka är det också :)
Info om den kommer upp snart!

Bara jag får i mig kaffe först så jag vaknar till!

Alla bebisens kläder är tvättade, skönt det så vet jag att jag får göra det :)
De sista kläderna är på tork så jag ska idag börja sätta in kläderna i skåpet så får ni bilder sedan!
Det är endast det som jag stickat och virkat som inte är tvättat så det skulle jag också få ta itu med, men kanske inte idag, eller vem vet vad jag får för fel :P

Vad ska ni göra en fredag som denna?

Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 27

Ja, jag måste köpa på mig mer känner jag, så hon har lite ombyten. Sen är det många som skriver att visst får man mycket kläder, men INGENTING i de minsta storlekarna utan allt är i 62-68. Så mer småkläder behövs :D kram

2010-10-08 @ 09:59:39
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: MammaMorran

Här behövdes det 1liter kaffe för att vakna imorse, en natt med snoriga ungar...



Kram

MammaMorran- kika gärna in och läs om livet som ung flerbarnsmamma med ett barn som har ADHD/Autism

2010-10-08 @ 10:05:44
URL: http://mammamorran.blogg.se/
Postat av: Malin

Härligt att tvätta alla kläder, jag har gjort det redan men tänkte sortera de i rätt storlek så att jag vet var jag har allt.



Hoppas du får en mysig fredag Åsa.

Kram

2010-10-08 @ 13:02:02
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0