Det straffar sig...

...när man har gjort för mycket...:S
Nu har jag så ont i blygbenet av foglossningen och en tryck neråt...
Att man aldrig lär sig att man inte får vara för duktig...
Och så har jag ju ändå inte gjort så himla mycket idag, men ändå för mycket...

Mamma hade hit lakan och dylikt så dem har jag strykt idag, tvättat kläder, bäddat vaggan och spjälsängen och varit på stan i nästan tre timmar... så det är inte konstigt att jag har lite problem att gå nu...:S

Ett babygym köpte jag på stan och mera garn m.m...:)

Nu ska jag lägga mig ner i soffan och ta det lugnt så kroppen får vila... och hoppas att det är bättre imorgon sen!

vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Malin

Du har nog minsann varit aktiv idag. Och 3 timmar på stan?! E du tokig? :) Inte konstigt att du e sjuk nu, en ogravid människa skulle ju vara slut efter det.. Du ska int laga så lillon kommer taan :)

2010-10-22 @ 18:54:59
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Vilken härlig dag du har haft än ändå, trots omständigheterna :) Ikväll får du vila i soffan!

2010-10-22 @ 19:12:33
URL: http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0