Onsdag

Natten har varit allt annat än bra :S
Igår kväll hade vi inte kännt av lillans rörelser på nästan hela dagen, så vi buffade igång henne lite och hon vaknade nog till sist efter många om och men, men jag kan nog säga att det är sista gången jag väcker henne när hon sover under denna graviditet... Tror ni hon somnade sen när vi skulle sova? NEJ!

Efter att jag hade legat och vridit och vänt mig i 2 timmar, blev jag lite arg och steg upp bums ur sängen och började gå fram och tillbaka här hemma, men inte sjutton hjälpte det heller!
Så mot morgonsidan kommer hon äntligen lite till ro och jag får sova 3 timmar inatt, hurra!

Bara hon skulle komma ut skulle det vara lite enklare, då kan man ju iaf försöka göra något, men nu tar det bara ont, ont, ont när hon kickar ut hälarna och fötterna och händerna 5 cm ut ur magen, det är mest bara obehagligt tycker jag nu...

På dagens program står rådgivningsbesök och efter det åker jag troligen förbi till jobbet en sväng och visa upp mig på slutrakan och jag skulle ju behöva köpa ingredienser till lussebak också...:)

Ska skriva klart första temat också, så den kommer upp här strax också!

Kommentarer
Postat av: Madde

Man är så rolig som gravid först nojjar för att man inte känner nått den blir man arg när liten väl börjar sparka :)

2010-11-24 @ 10:44:39
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: malin

hahaa ja hon ville nog hämnas =D

Jag håller med dig om att det gör ont nu i slutet av graviditeten när armar, hälar och allt trycks ut. Och jösses vad det ser ut som man har en alien i magen =)



Kram

2010-11-24 @ 14:39:04
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0