Med näsan fast...

... i en bok...:)
Det har jag varit största delen av dagen :)
Jag har inte gjort något, inte lyft ett finger, precis som mannen sa att jag måste göra, det är bra att lyssna på mannen ibland när man inte själv inser att kroppen ens inte orkar i det tempo som man skulle vilja...:S

Det som jag gjort förutom att ha näsan i en bok så är min promenad jag brukar ta, skönt med frisk luft och skönt att höfterna inte bråkar så mycket för tillfället, peppar peppar nu då!
Sen har jag tagit fram lite saker till BB-väskan :) så nu är det projektet påbörjat :)

Och så måste jag ju berätta vilken bok jag har näsan i, har väntat på att den skulle komma ut och länge har jag väntat, det är tredje och sista delen i en serie som Nora Roberts har skrivit, den heter Röd Lilja och jag bara måste läsa och läsa och läsa, bra avkoppling :)

Första boken i serien heter Blå Dahlia och den andra Svart Ros och nu den tredje Röd Lilja...

Nu tycker jag ni ska ta och läsa dessa böcker :)









Bild från google

Kommentarer
Postat av: Becca-Mamma till Ellen

Vad skönt att bara ta det lugnt, har du gjort helt rätt i :)

När BB-väskan börjar packas vet man att det inte är mkt kvar :D Härligt! Kram

2010-11-02 @ 17:35:49
URL: http://booken.blogg.se/
Postat av: malin

får ja lån di saan?:)

2010-11-02 @ 19:14:49
Postat av: Ivana

Åh vad kul att börja packa BB väskan, längtar till när det är dags för mig! :)

2010-11-03 @ 09:15:11
URL: http://ivanalipovac.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0