Måndag då!

Då var det måndag igen då, mannen har åkt iväg till jobbet, han var verkligen inte glad över att åka till jobbet idag, de skulle ha första hjälp kurs hela långa dagen!

Jag har just ätit min frukost och kollar nu runt lite före jag återgår till sängen och vilar lite till, sjuk hals har jag också fått, och jag hoppas den försvinner om en stund som det gjorde igår!
Kanske man ska känna sig lite halvförkyld inför förlossningen, jag har ju nu kännt mig konstig och lite halvt förkyld i två veckor... det skulle ju kunna försvinna helt och inte vara där och irritera mig!

Denna vecka händer inte så mycket, rådgivningsbesök på onsdag ska bli intressant, för jag tror ju inte att jag har fått bebis före det för om jag får sammandragningar som jag fått nu de senaste dagarna så slutar de ju efter två timmar och kommer igen lite senare... så jag tror nog att det blir ett besök till rådgivningen på onsdagen ändå :)

Nu ska jag se om ni andra bloggar uppdaterat något och sen sängen en stund!

Kommentarer
Postat av: Tina 21 år - gravid vecka 27

Krya på dig så du är frisk till förlossningen. Känns ju som att det kan dra igång när som helst nu för dig :)

2010-11-15 @ 07:58:56
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 33

ja gud, jag förstår att du är supernervöd och spänd - till och med jag blir ju det för din/er skull :D Kram

2010-11-15 @ 09:27:07
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0