Inte den rätta

Tror ni att paketet jag har väntat på har kommit till posten?
Nej, den har inte kommit, men tre andra har kommit, så nu har vi fått lite julklappar :)
Så nu ska det packas in senare också :)

Skönt att ha påbörjat julklapparna så man får dem undan fort nu, för i december har man ju inte tid till julklappar!

Åkte sen till biblioteket och nu har jag laddat upp med några böcker, men känner jag mig rätt så tar de inte så länge att läsa och nästa vecka skulle jag behöva ha flera... men jag hoppas ju att BB snart kommer emot...:)

Mannen är snart på väg hem från jobbet, han jobbar lite senare denna vecka, tråkigt :(
Så maten har jag i ugn så det blir snart matdags, magen min kurrar så det passar riktigt fint :)

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Tack söta du! Ja, det känns så skönt att få känna sig lite fräschare. En toning gjorde mycket nu :)



Skönt att börja med julklapparna redan, ska också ta tag i det dära snart!



Kram på dig

2010-11-08 @ 18:43:21
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 32

Ja vi får hålla tummarna för en varm vinter. I värsta fall får vi ha på oss massa tjocka tröjor under jackan och ha den uppknäppt, det löser sig alltid :)

2010-11-08 @ 19:58:16
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0