Helg!

Jahapp då var det lördag då, veckorna går så himla fort så det är inte klokt, tänk att jag har varit hemma sedan 1 september och jag har inte fått tråkigt eller alls lång tid, det är helt otroligt!

Trodde inte att det skulle vara sådär "lätt" ändå att vänja sig att vara hemma och så, men det går hur bra som helst, önskar man kunde vinna på lotto också så man skulle få vara hemma sen länge när barn/barnen växer upp...

Idag är jag mega trött, känns som om jag sovit en halv timme max, har varit vaken många gånger inatt och händerna har värkt för att de är så svällda, det går inte riktigt att svänga sig i sängen för det tar så sjukt i nedre delen av magen och en sådan tryck på blygbenet, men i samma ställning kan jag inte sova/vila länge för då börjar höfterna värka...
Det är inte lätt att vara gravid men underbart är det ändå :)

Idag ska jag faktiskt försöka mig på att byta gardiner här hemma, ska sätta upp julgardinerna våra, tänkte jag sätter upp dem nu så kommer de upp, och jag har inga tomtar på mina så jag kan bra sätta upp dem tycker jag :)

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Visst funderar man på vart tiden tar vägen ibland? När vi flyttade från Åre och jag slutade jobba den 20 september trodde jag också att jag skulle hinna bli galen rastlöshet. Men nu har det snart gått två månader och jag har ingen aning om vad jag gjort av tiden egentligen :P



Hoppas du får upp lite nya fina gardiner idag då!

Kram kram

2010-11-13 @ 10:15:04
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 32

Ja men herregud, så ont som jag haft ända sedan i torsdagskväll är inte ett dugg roligt, klarar fortfarande nästan inte att gå - så nu är det LUGNA promenader på den här mamman i fortsättningen :D Kram

2010-11-13 @ 10:19:18
URL: http://madeleines.se
Postat av: Anna - Mamma till Kevin

Ah okej, pysselmaja där! :-)



Ja det är alltid kul att förnya sig lite!



Hoppas du har det bra och njuter av helgen som är!



kramen

2010-11-13 @ 11:03:34
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Linda

Nä inte testat, men brukar oftast vandra till toaletter och efter det släpper värken. Sen fick jag tips om mjölk igår :)

Idag, trots att bara ha varit upp 2ggr inatt, är jag heeelt helt slut.

Sambon är iväg o köper mjölk så jag kan dricka min oboy hehe...trots att jag sa åt honom att det behövs verkligen inte. Sa att jag börjar inte gråta eller nåt om jag inte får min oboy, men självklart e jag supernöjd över att han åker iväg och köper mjölk så jag kan dricka min oboy haha.



Ja, enligt BM så tycker hon att jag inte ska jobba då jag är så slut. Jag håller med :)

2010-11-13 @ 12:35:48
URL: http://iampregnant.blogg.se/
Postat av: malin

Känner igen det där med nätterna. Sover jag så sover jag men jäklar vad ont det gör när jag vaknar.



Tycker med att det ska bli skönt att bli av med magen och värken men det kommer nog kännas konstigt i början =)



Kram

2010-11-13 @ 14:21:01
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz
Postat av: marlene

Hej du!

Kikar in här en sväng. Grattis till bebisen i magen :-) inte långt kvar nu. Vet ni vad det är för kön på barnet?



Vilken underbar bröllopsklänning!!

Mvh

Marlene

2010-11-13 @ 16:49:21
URL: http://lillyjohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0