En vana...

Har det minsann blivit att stiga upp när mannen stiger upp eller när han åker iväg till jobbet... Varför stiger jag upp då undrar ni säkert?

Jo, jag stiger upp för att jag är jätte hungrig, så jag äter frukost då och kryper sen ner till kojs igen en stund om det går :) Skönt faktiskt att göra på detta sätt, då får jag läsa tidningen i lugn och ro och bara njuta av lugnet!

Jag kom att tänka på sömnen på 14 timmar som gynekologen talade om igår, hur sjutton ska man komma upp till den standarden nu??? Några tips?
Jag menar 14 timmar, hoho, jag kommer nog upp lätt till 10 timmar, men det är sen dendär vilan på dagen att bara slänga sig, jag har lite svårt med den, fastän man borde, men ändå är det så svårt att ge efter och göra den...

Nu ska jag faktiskt sova en stund till :)

Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 31

Usch då, vi får verkligen hoppas att du inte åker på havandeskapsförgiftning, det vore ju inte roligt alls :( Ta du doktorns råd (så gott det går) och försöka vila så mycket du kan :) Kram

2010-11-05 @ 09:56:35
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: Malin

Uhh hoppas du slipper havandeskaps förgiftning.

Ja herregud, 14 timmar skulle jag aldrig komma upp i, jag sover inget alls på dagen och ca 8-10 timmar på natten.

Vilken liten tjej du har i magen, mysigt. Dom tror min är över 3 kg nu, phu.



Kram

2010-11-05 @ 10:08:24
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0