Dag 2 - min första kärlek

När man gick i lågstadiet så hade man ju någon som man frågade chans på som det hette så fint då... Men en riktig kärlek var det ju inte...

Sen när jag började friidrotta så fanns det en kille som jag var intresserad av, men det blev aldrig något och då var man ju också ganska liten...

I högstadiet var jag ihop med en kille rätt länge, länge var ju då några månader, men det kändes aldrig riktigt rätt ändå... Sen hade man ju några små förälskelser som aldrig riktigt blev något mer än det...

Men sen träffade jag Tom som numera är min man och det kändes rätt från första stund, man kände att nu hade man hittat hem :)
Vi hängde ihop från dag ett när vi träffades där vid simhallen och vi var tillsammans varje dag, det var ytterst få dagar som vi inte var tillsammans och under dessa år har vi varit otroligt få dagar ifrån varandra.
Efter dessa 7 år som vi hängt ihop så är jag fortfarande lika kär i min Tom, du och jag föralltid <3

Så min första riktiga kärlek är nog min man Tom, det var då när man träffade honom som man förstod vad kärlek var och är <3



Kommentarer
Postat av: malin

Vad fina ni är!!



Hur har det gått, har du mer värk?

Jag ska också kolla blodtrycket i morgon igen. Kollar in här hur det gick för dig.



Kram

2010-11-25 @ 23:05:07
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Va vackra ni är!

2010-11-26 @ 09:23:17
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh vilken vacker klänning :D

2010-11-28 @ 15:17:46
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0