Hoppar av glädje :)

Idag har vi som sagt varit på ultrat och jag hoppar jämnfota av glädje och lycka för tillfället :)
Allting såg bra ut, vi såg bebisen sparka med sina små fötter och vinka med sina söta små armar och händer...<3
Hjärtat tickade på som bara den :)
Beräknade tiden fortsätter vara 3.12.. bebisen var nu från huvud till stjärt 6,6 cm och benen 3 cm, så totalt 9 cm och 56 gram :)

Nu har jag igen lite lättare att vara och det känns så himla skönt att allt var bra och att den lever och mår bra :)

För övrigt så gömde den sig lite när vi skulle försöka få till en 3D bild av huvudet, så när vi åkte därifrån tyckte min sambo att vi ska kalla den mysisen...<3

Så nu är det mysisen som bor i min mage <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0