Inte som jag planerat...

Det blev ingen film igår kväll, köpte den som sagt i går, men när jag sätter i filmen så finns det ingen svensk text, fastän det står att det ska finnas. Så jag orkade inte anstränga huvudet och titta på filmen då, får bli denna vecka någongång i stället...

Till råga på allt så har jag blivit illamående igen, det började smyga sig på igår och jag tänkte att det säkert är en engångsgrej, haha där fick jag, det var det inte alls, idag har jag mått lika illa som de första tolv veckorna.... blä blä blä, vill inte, jag som har mått prima nu ett par veckor och så kommer det igen, nej fy då!

Efter en fullspäckad dag idag med kalas och sådant så kommer jag krypa under täcket nu och försöka sova bort mitt illamående...
Imorgon är det jobb som gäller efter en vecka sjuk, ser inte värst framemot jobbet imorgon, men jag tänker positivt, endast 9 arbetsdagar kvar före en lång semester på fyra veckor börjar :)

Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid ♥

Ja det är så roligt!! :-)



Förstår om ni också längtar efter att inreda eran bebis rum!



När har ni tid för RUL?



kram

2010-06-13 @ 21:56:08
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Hoppas illamåendet försvinner snart igen :) Aldrig trevligt, jag vet! Hade de från v.5 - v.17 =(

2010-06-14 @ 00:04:06
URL: http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0