Första paret :)

Igår besökte jag grannstaden med min kompis S och hennes lilla R :)
Vi gick in i H&M och jag tänkte jag lika bra kan kolla på lite mammakläder, speciellt linnebyxor för sommaren, så sagt och gjort. Hittade gjorde jag ett par byxor som man kan ha hellånga eller som capri, riktigt snygga, så de åkte ner i shoppingbagen :)

Ska visa bild senare på dem, när jag orkar byta om från pyjamas vill säga :P Äntligen börjar min förkylning ge med sig, som jag väntat, hoppas bara att den hålls borta...:)

Om jag skulle gå och sätta på tvättmaskinen nu så jag får några rena kläder :)

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Vi tog reda på kön :) Underläkaren hade lite svårt att se men mest troligt kunde han säga och sedan inflika med att inget UL är 100% säkert :) Så vi får se ;)



Men nu är de ju inte så långt kvar för er heller juh :D

2010-06-12 @ 17:06:15
URL: http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0