Förkylning...

Det är vad jag har fått i helgen, det kom som över en natt, men då var den bättre ett tag på lördagen, men sen efter har jag varit helt utslagen :(
Idag har jag varit hemma från jobbet, har legat på soffan hela långa dagen och frysit, nyst och varit mega trött... Imorgon fortsätter samma procedur...

Men det är jobbigt att vara förkyld, speciellt nu när jag har lillen i magen att tänka på, då måste man äta fastän man aldrig har matlust när man är sjuk och så måste man få i sig mycket vätska, men det är nog minsann värt det, för vi vill att vår lilla mysisen ska ha det bra där i magen :)

Det är bara att hoppas att det börjar ge med sig till helgen, för då är det mycket program på G :)

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid ♥

Grattis till graviditeten!

2010-06-07 @ 21:50:13
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid ♥

Tack!



Å ja det kan man lugnt säga OCH alldeles underbar! :-)

2010-06-08 @ 22:14:11
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0