4 dagar...

Om fyra dagar smäller det, eller egentligen är det tre hela dagar kvar och sen smäller det, beror på hur man ser på saken :)

Idag har vi fått gjort en massa små saker, vi har gjort skyltar till vägen, godispåsar till borden, funderat på en massa annat...:) så det börjar vara på bättre sidan med allt...:)

Imorgon så ska vi till kyrkan och öva, efter det så kommer jag att bli skit nervös gissar jag, för då efteråt är det ju verkligen jätte nära...
Sen på kvällen imorgon ska jag och en vän och koppla av före bröllopet, vi ska nämligen på bio och se eclipse, gissa om man har väntat!

Nu tror jag sängen kallar och jag borde börja ta en till magbild också, men det liksom har inte blivit av, men kanske jag hinner mellan varven imorgon!

Godnatt alla!

Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid ♥

Ja man har då verkligen fått lära sig själv nu vad man inte bör säga till en gravid kvinna! haha!



Ja MAGBILD vill vi se!!



Om vi inte "höres" innan önskar jag dig all lycka inför the big day!



kramen

2010-06-30 @ 10:06:09
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid ♥

Ja men eller hur! Lär ju vara både första och sista gången (så länge man inte får fler barn som beräknas komma på senhösten/vintern)!



Allt går bra/enligt planerna eller?



Hur ska ni gifta er? I kyrkan, ute, borgerligt?



KRAM

2010-07-01 @ 16:09:11
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0