Trött

Det är bara förnamnet på hur jag känner mig efter första arbetsdagen efter min semester...
Som om inte det skulle räcka att åka iväg till jobbet igen, nej hur skulle det det, det har varit sju tusan till varmt också, 28 grader i skuggan har det varit och inne på jobbet har det varit 28 grader, ingen fläkt ingenting, istället har fyra datorer gått varma...

Så gissa om jag är helt slut och trött? Det hjälpte lite att jag fick i mig 2 liter vätska, men nog är jag trött ändå!

Har just vilat en stund på soffan, tänkte nu läsa lite bloggar, dricka kaffe och sen eventuellt krypa under täcket så småningom!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: sanne

Ja är verkligen nöjd med vagnen:) Vad har ni valt för vagn?



Kram

2010-07-26 @ 20:48:35
URL: http://sanils.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid ♥

Skicka gärna hit lite värme!!



Ja vi är på jakt efter hus. Känner att vi vill ha nånting eget! :-)



Ja varför får inte vi några cravings tro? Haha!



kram å sov så gott

2010-07-26 @ 21:53:31
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0