Sista semesterdagen

Imorgon är det sista semesterdagarna, tänk nu har 4 veckor gått redan :( usch!

Just nu känns det pyton, för man vill ju aldrig tillbaka till jobbet när man fått vara ledig, men när man väl är där så går det hur bra som helst...:) Men för tillfället är det bara blä!
Det som håller en uppe är ju att det faktiskt inte är så länge kvar att jobba sen, det är 12 eller 13 veckor kvar före jag blir mammaledig... så det är ju inte så länge! Och de veckorna kommer säkert att gå jätte fort!

Men så vet man inte heller om man blir sjukskriven eller ej, det återstår att se, men jag kommer inte att riskera något, det är bebisen som kommer i första hand!
Före semestern när jag stressade som en tok, fick jag jätte jätte ont i magen, tog upp detta med rådgivningen som jag går till och hon sa att jag inte får ha så sen när jag återgår till jobb, för det är inte bra för bebisen...
Hon sa att jag hade fått ont i magen på grund av att jag stressat och är gravid...
Men nu ska jag inte tänka på det, jag ska ta en dag i taget så ser vi vad som händer och sker!


Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid ♥

Okej, bilder kommer sen då! :-)



Trist att du har sista semesterdagen i morgon...men tänk på ledigheten som väntar så går och känns det nog lite lättare! :-)



Har jag förresten frågat vad du jobbar med?



Kram å godnatt!

2010-07-25 @ 00:35:03
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Ja gud, det går skit fort! Tycker hela graviditeten gått jätte fort. Men denna gången känner man ju inte efter på samma sätt eftersom man har en liten kille att roa om dagarna =)



Tråkigt att semestern är slut =/ Vad jobbar du med? Snart är min ledighet slut också, men har några veckor kvar innan skolan börjar igen.

2010-07-25 @ 08:10:25
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid ♥

Okej, det kan jag tänka mig är stressigt!



Själv jobbar jag med Dementa, inte heller bästa jobbet för en graviding. men nu behöver jag juinte jobba mera så! :-)



kram

2010-07-25 @ 15:51:35
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0