Luftvärmepumpen

Nog är det tur att vi skaffade en luftvärmepump när vi köpte huset, nu har den varit guld värd :)
Där ute är det över 30 grader i skuggan, men tack vare luftvärmepumpen så har vi 22 grader här inne och det känns riktigt behagligt...

Skulle vi inte ha den så skulle jag säkert inte få sova ett dugg, senaste natt sov jag 10 timmar och det vet jag inte när jag senast har gjort, den sömnen var minst sagt välbehövd, har stressat flera dagar och nu lugnar det äntligen ner sig :)

Imorgon kommer T:s (min man) syster hit med deras hund som vi ska sköta medans de åker i väg till Sverige på bröllop, den är så liten så den har inte fått alla vaccinationer ännu, så då har vi fått den äran att sköta honom :) ska bli så kul, den lilla krabaten är född i slutet av mars så den är så liiiten så liiten :)

Räkna med att ni kommer att få se bilder :)

Snart är det bara 1,5 vecka kvar av semestern, och det känns mindre bra, vill inte tillbaka och jobba nu, men nog går det säkert bra när man väl befinner sig där :) så brukar det alltid vara!

Nu tror jag att jag ska gå till nedre våningen och svalka mig lite :)



Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Ja usch värmen är inte rolig nu, inte de här klibbiga, kvava värmen!



Tack så mkt, ingen aning om va det är för kön, vet ni vad ni väntar?

2010-07-13 @ 19:45:27
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid ♥

Mmm den var GULD värd!



Lyckos er som har luftpump! Själv jagar vi portabel AC men dom går åt som smör tydligen!!!



Du behöver ju inte jobba så länge till..Tänk så så känns det nog inte lite tuingt att gå tillbaks å jobba!



kramen

2010-07-13 @ 19:52:01
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0