Inget bord men kläder :)

Vi hittade inget bord, eller hittade och hittade, vi vill inte köpa så dyrt bord som vi hittade, så vi avvaktar och väntar :)

Istället åkte vi vidare till H&M och baby kläder :) Jag har hittills inte handlat ett ända plagg, jag har kunnat hålla mig, men igår när jag var till affären och handlade mat tog jag i en body och tänkte sätta den i kärran, men jag kunde låta bli. Men idag gick det inte. Mannen fick välja också :) hihi!

Hem kom två små bodyn, två byxor, en liten hellokitty pyjamas, sockor och mössor :) Bild kommer självklart senare idag när jag orkar börja fota :)

Men oj vad 56 storlek är så liten så liten, tänk snart har vi en så liten bebis här och ännu mindre än 56 storlek, oj som man läääääääängtar nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0