Första paret :)

Nu har jag stickat, ja jag har stickat :) Jag har fått till ett par riktigt riktigt små bebis sockor :) är nöjd :) Bild kommer givetvis lite senare! Egentligen är det mitt andra par, men de förra jag gjorde så var i fel färg :P

Det är bra avkoppling att sitta och sticka på kvällarna och titta på friidrotts EM på samma gång :) Har redan börjat på ett till par sockor, men de ska bli lite annorlund än de första :P

Sparkar gör lillen också, men har varit lite mindre nu de två senaste dagarna, blev lite orolig ett tag att det inte var ok, men nu känner jag igen så då är det väl ok hoppas jag?

Har ni andra skarp mage i något skede?
Min har varit det ett par gånger, men idag blev den jätte skarp och hård strax ovanför naveln, det var inte kul och det höll på ett par timmar, det som hjälpte var att jag åkte hem från jobbet och kröp i säng och sov nästan två timmar... Undrar vad det var för något?


Kommentarer
Postat av: Malin

Hittade precis din blogg! Ser att vi ligger ganska nära varandra, jag har BF 22 nov =)



Ska bli kul att fortsätta följa din blogg.

2010-07-28 @ 21:03:15
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Tror det var sammandragningar du kände av

2010-07-28 @ 22:19:54
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Det låter som sammandragningar. Då blir magen hård, för livmodern drar ihop sig. Men det ska inte göra "ont" för gör det riktigt ont så bör man kolla upp det och om det återkommer ofta.

2010-07-28 @ 22:35:51
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Nathalie Mamma Till Jasmine <3

Hej. Hittade dig nu. Har dock redan fått barn men det skall bli roligt iaf att följa dig. Få läsa hur någon annans graviditet är. Tänkte bara säga att det kan också vara lillen som sträcker sina ben. :D Det gjorde min hela tiden! :D Skit ont kan det göra. :D Kram till dig och lycka till! Sköt om dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0