Åskan kom!

Igår kväll efter att jag skrivit senste inlägget så får jag sms av min mamma och hon meddelar att det åskar och regnar hos dem, ut sprang jag och kollade himlen och jodå, den var på väg hit också :)
Och oj som det dundrade och blixtade och regnade :)

Nu på morgonen när jag hämtade tidningen så är det ändå lika kvav luft ännu, men några grader kallare, men det kände man inte av! På tidningen kan man läsa att sommarens värsta åska kan komma under onsdagen, hmmm jag gillar inte alls åska, men som tur är min andra hälft hemma :)

Imorgon är det äntligen torsdag, då är det ultra dags :) det går nog snabbt nu det kan man lugnt säga!



bild från google


Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Nej, vi ska inte ta reda på könet den här gången heller :/ Jag vill dock det, men mest pga planeringen. Men min man ville inte det , så det får bli en överasskning :) men men ;P hehe.

2010-07-14 @ 14:14:23
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid ♥

Tack! :-)



Ja tiden går minst sagt FORT vilket bara känns bra!

Mammaledigheten däremot vill jag ska gå sakta!

Men jag kan tro att den går minst lika fort, tyvärr!



Hoppas ni mår bra i värmen! kramen

2010-07-14 @ 20:15:07
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Åh det är ju så mysigt med åska och regn! Hoppas de kommer hit upp snart till oss! Älskar blixt och dunder!



Hur är allt med dig och magen?

2010-07-15 @ 15:22:00
URL: http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0