Söndag

Natten har varit ganska bra inatt, men jag förstår ju inte att gå och sova på kvällarna så jag får ju lida av det dagtid, men idag fick vi lite sovmorgon :)

Tom tog kvällspasset med matningen, men Tindra hade svårt att komma till ro så hon somnade först klockan två inatt, sen vaknade hon vid fem och jag gick upp och tog det passet, inatt gav vi bara ersättning för att det är det lättaste just nu, ska se sen hur det blir...
Men sen somnade hon vid sju och då fick vi sova till tio :)

Vi har inte haft henne i vårt sovrum på flera nätter nu och man sover så mycket bättre själv, så jag tror vi fortsätter med att ha henne i sitt rum eller i vagnen om nätterna!

Idag har vi äntligen kunnat ta en kort promenad igen för det var så pass "varmt" att det gick, skönt var det att komma ut en stund :)

Imorgon ska Tom tyvärr i jobb och jag lämnar då hemma med Tindra för första gången en hel dag, han ska som tur bara jobba en vecka till att börja med och sen är han ledig igen en och en halv vecka :)
Det som kommer bli jobbigt är att jag inte får lyfta något vidare ännu, bara Tindra, så jag kan inte precis åka någonstans eller sånt och inte göra något vidare här hemma heller, men min mamma har lovat att komma om jag behöver hjälp och på onsdag behöver jag hjälp när vi ska till rådgivningen! :)

Så det blir en liten mjukstart med att vara hemma mamma :)

Kommentarer
Postat av: Liza [Gravid v 41+1]

Vi bara väntar och väntar. Börjar tro att jag kommer vara gravid för evigt :)

Vi är också grymt nyfikna på hur de lilla livet kommer se ut. Vem den liknar . .



Ha en underbar kväll



Kram från mig och liten i magen

2010-12-26 @ 16:18:52
URL: http://lizagood.blogg.se/
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Vad mysigt med en liten vagnpromenad! Tänk till våren - mars, april nån gång när solen börjar skina och värma. Då ska vi ut på långa promenader med vagnen båda två förhoppningsvis!



Kommer gå toppen för dig och Tindra imorgon, men jag förstår att du kan känna dig lite "handikappad" som inte får lyfta.



Kramar!!

2010-12-26 @ 17:10:32
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Becca-Mamma till Ellen

Ja, det går så fort. Hon var ju nyss så liten..

Lycka till nu :) Kommer gå super. Skönt att du har din mamma i närheten om det skulle vara något.

2010-12-26 @ 17:41:18
URL: http://booken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0