Hålla tummar!

Läget är egentligen oförändrat med vår Tindra, sockerdroppet har de tagit bort eller de försöker ha det borta nu, ska se då efter varje matning hur det ser ut...
Vi ska hoppas att hon slipper matsond för det vill vi nu verkligen inte...
Antibiotika kommer hon att få ha fem dagar säger de åtminstone...
Allting är så himla oklart så jag håller på få fnatt snart...

Men ifall hon nu inte behöver ha matsond och sockret håller sig stabilt och det är endast antibiotika som hon behöver så får hon komma ner hit till BB avdelningen imorgon... annars måste hon lämna där uppe ännu...

ÅÅååååh jag håller på att få fnatt, vi har nu varit 9 dagar på BB och ännu ser vi ingen slutända på vistelsen, jag kommer åtm fortsätta vara inskriven här just för Tindras matning och sådant... Men jisses, 9 dagar här och vem vet om jag/vi är tvunga att vara här en vecka till, jag kommer klättra på väggar, eller det gör jag redan...

Vi vill ju hem, så nu ska ni hålla tummar och tår för att Tindra bättrar på sig illa kvickt och vi får åka hem i mitten av veckan...

Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 36

Fy vad jobbigt, jag hållar alla mina tummar och tår jag också!! Och nej, nu börjar det verkligen närma sig här :) Kramar

2010-12-04 @ 14:49:59
URL: http://madeleines.se
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Jag och Alice håller tummarna för att lilla Tindra får komma ned till BB snart och att hon mår bättre! Förstår att du klättrar på väggarna, vi klarade knappt ett dygn hur ska ni då kunna klara 9 dagar och kanske mer förstår jag inte. Hoppas ni har ett bättre BB än vi, du får be mannen din köpa tidningar och hämta dit lite filmer som ni får kika på och fördriva tiden tills ni har eran prinsessa hos er :-)



Många kramar ifrån oss!

2010-12-04 @ 16:03:52
URL: http://vi2blir3.se
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Åh, jag håller verkligen tummarna för att ni och lilla Tindra får åka hem snart. Förstår verkligen att det är jobbigt för er när det inte blir som man har tänkt sig.



Massa kramar!

2010-12-04 @ 16:24:46
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Kevin

Förstår det! jag var rastlös efter 6 dagar på BB!:-O



Håller tummar å tår för att hon piggar på sig snart så ni får åka hem och påbörja familjelivet! :-)



KRAM

2010-12-04 @ 17:00:50
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Kevin

Dom slarvade med agrafferna så jag har haft en glipa som varit svårläkt/tagit en himla tid! Men nu så är den så¨gott som läkt. har inte behövt antibiotika eller så!

2010-12-04 @ 17:02:32
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Pernilla

fy så jobbigt det måste vara :/ jag själv blev totalt knäpp efter bara två dygn på bb och därför åkte vi hem.. så jag förstår att du klättrar på väggarna.

Och hoppas hoppas hoppas att allt går som det ska med Tindra så ni får åka hem, livet efter bb är så mycket underbarare än det på bb :) lycka till nu, vi håller alla tummar och tår!

Kram

2010-12-04 @ 18:05:57
URL: http://pernillanivetju.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Usch, jag vet hur du har de =/ Tack o lov låg ju jag bara 2 dagar på BB innan jag fick rum på Neonatal.

2010-12-04 @ 18:10:23
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Jag vet faktiskt inte..10 kanske.



Näe inte speciellt...det har gått rätt bra tycker jag!

lite drygt bara att jag fick dras med en glipa..därav längre läkningstid och många omläggningar och turer till distriktssköterska!

2010-12-04 @ 21:31:25
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Malin

Ni kan no böri kom hem nu... Och lilla Tindra kan no böri bli frisk å... Förstår att du/ni böri ha leidon av allt som heter sjukhus. Sku säkert va skönt att få påbörja vardagen hemma som en familj å int tillbring all tid på sjukhuse. Men snart snart, Tindra blir no frisk hon också :)

2010-12-05 @ 00:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0