Fullt upp

Har haft fullt upp hela dagen så jag har inte haft tid att skriva...
Tösen sov inget vidare inatt så det tog en stund att stiga upp i morse..
Sen var det in med frukost, mata tjejen, invänta mina föräldrar, sätta tösen i bilstolen, in i bilen och till rådgivningen på 1 månads kollen (info i ett skillt inlägg), hem igen för att lämna av Tindra och iväg själv till jobbet för att hjälpa en arbetskompis med en sak...

Sen hem och försöka äta själv, mata tjejen, invänta mannen och så åkte vi iväg och handlade medans mina föräldrar såg efter Tindra :)

Nu sitter jag ner för första gången idag och jag är helt färdig, blir att slänga upp benen på soffan och kolla tv!

Hoppas på bättre sömn inatt, men men...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Angående mamma-babygympan så börjar en ny kurs vid Östanlid 17.1. Babyn ska vara ca 2 månader och du ska ha varit på efterkontroll. Man kan nog hoppa på mitt i kursen, det gjorde vi. Kolla in deras hemsida, hittas lättast via "Anmäl och boka"

2010-12-30 @ 08:15:15
URL: http://mittfnster.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0