En stor suck av lättnad...

...tog jag kvart över nio imorse...:)
Allting var okej hos gynekologen och naturen borde fixa det av sig själv och inga rester hade lämnat kvar och jag var så himla lättad när jag körde hem igen...

kändes som om tusen kg åkte av axlarna direkt, nu kan vi börja njuta :)

Trodde inte att jag skulle bli så lättad som jag blev eller att jag hade varit så orolig som jag egentligen har varit, det var så skönt när detta bekymmer lämnade hjärnan :)

Kanske oturen har vänt en stund nu åtm och vi kan ha lite tur mellan varven :)

Kommentarer
Postat av: malin

Vad skönt, jag förstår att du är lättad. Hoppas allt är ok nu så ni kan börja njuta av familjelivet nu.



Kram

2010-12-18 @ 15:44:47
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz
Postat av: Jag här lite längre bort :P

Oj vad skönt att höra :) Ni måst kom ut någon dag då de int e så kallt :)

2010-12-18 @ 20:41:02
Postat av: sofie - jävligt asgravid ;-)

ÅHHHHHHHHHH förstår att det var en stor lättnad!!!

2010-12-19 @ 12:41:01
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0