En liten uppdatering

Idag har det inte varit direkt någon bra dag...
Har mått illa till och från sen mitt i natten, har haft det lite över två dagar som det varit till och från...:(

Hoppas inte att det är någon magsjuka som härjar, men jag vet inte vad det är, sjuk mage och illamående, inte vidare skoj...
Åkte inte iväg på någon julkaffe till mitt jobb heller, kände att det klarar jag inte och jag vill inte smitta någon ifall jag har något!

Har nyss sovit en stund och nu känns det lite, lite bättre för stunden iaf...

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Malin

Samma här, ja ha mått illa sen igår förmiddag från och till, int ger he me se na... :( En på mitt jobb låg hem i magafare i förrgår och igår..

2010-12-22 @ 17:34:14
Postat av: Laura

Usch, hoppas att både du och din man och lilla Tindra får vara friska nu på julen! Krya på dig!



Absolut vore det kul att träffas någon dag igen, tyvärr så åker vi ju inte lika mycket till Österbotten längre efter att min mormor dog, det brukar mest bli till jul och även då bara några dagar. Och i år blir det ju inte alls av. :( Men jag hoppas att vi får träffas någon vacker dag igen!



Ha en riktigt fin jul!!!



KRAM!

2010-12-22 @ 21:16:50
URL: http://papatya.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Kevin

Å NEJ inte får du bli sjuk lagom till Julafton å allt!

Hoppas du börjar må bättre snart!



Ja fya va kallt det är! men det ska bli mildare igen har jag hört...:-)



kram

2010-12-22 @ 21:42:00
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0