virrig

Jag är helt virrig, igår hade jag det till onsdag fastän det bara var tisdag....
Gissa om jag inte har fortsatt på samma spår idag? jo jag har det nämligen att vara torsdag idag, jag var ett tag på jobbet helt säker på att det var torsdag.... inte så skoj att komma på att man igen är helt virrig....:(

Så det kommer vara surt imorgon när det bara är torsdag och inte fredag som man hade tänkt till först.... hmm vet inte hur man då ännu efter det ska orka en dag till före det faktiskt är helg nu!

Jaja nu till annat, igår när jag skulle krypa under täcket och sova och min man kom och pussade mig godnatt så satte han örat mot magen för att lyssna till bebisen och som på beställning så sparkade bebisen honom i örat och inte bara en gång utan två :)
Idag har  bebisen lekt minsann i magen, kullerbuttor och sparkat och allt möjligt lite hela tiden :) så härligt så härligt <3

Nu ska vi fundera om det blir terassbygge i år eller två år framåt... dessa pengar dessa pengar, varför kan man inte vara miljonär mellan varven?

vi hörs!

Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten

Mycket riktigt! :D

2010-08-11 @ 21:43:51
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: I väntan på Liten

Tack förresten, är själv supernöjd med vitrinskåpet! :D

2010-08-11 @ 21:53:21
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid ♥

Ja nu är kulan STOR!! :-)



Nja..såklart man tänker att "Shit jag ska faktiskt FÖDA barn snart" ..men rädd har jag inte blivit, än.



jobbigt att vara virrig sådär..men jag har hört att man kan skylla sånt på graviditeten.. :-P



kramen!

2010-08-11 @ 22:43:36
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0