söndag

Igen är helgen snart förbi och det är återigen dags att börja jobba en vecka före man får ledigt igen... alltid går det lika snabbt när man är ledig....
Tiden kommer säkert bara rusa iväg när man är mammaledig och helt plötsligt är lilla bebisen stor och man ska börja jobba igen...:(

Idag kommer jag försöka hålla mig sysselsatt så jag slipper tänka på att jag ska till tandläkaren imorgon... jag hoppas innerligt att jag inte har några hål, för jag vet inte hur jag ska klara av att ligga där nu just! men vi kan ju alltid hoppas på det bästa :)

Ska försöka få upp den sista hyllan i barnkammaren och lite annat smått och gått... mannen tyckte här förra helgen att vi skulle göra barnkammaren klar så långt det går, (han gillar inte tanken på att det är ofärdigt) men jag tycker också att vi kan göra den klar :)
Så jag kanske påbörjar ett av mina syprojekt idag, måste se lite :)
Bilder kommer givetvis sen också :)

Vad ska ni göra en söndag som denna?


Kommentarer
Postat av: Sara

Den har jag inte sett.. =)



Idag ska jag försöka sysselsätta mej med allt möjligt till min karl kommer hem :) Solen skiner, så jag måste nog gå ut en stund, fast att värmen tar kol på mej snart =)

2010-08-15 @ 10:12:25
URL: http://zarat.blogg.se/
Postat av: I väntan på Liten

Jag provade också ett par på H&M men de var inte bra på mig heller. Dessa från Nelly skulle jag faktiskt rekomendera, de bästa "jeansen" jag testat genom graviditeten :)

2010-08-15 @ 10:30:15
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: Becca-I väntans tider

Håller tummarna att du inte har några hål :)



Mysigt att pyssla med barnrummet lite. Här blir det målning av skötbordet och lite bak :D

2010-08-15 @ 11:40:40
URL: http://booken.blogg.se/
Postat av: Sandra Ackefjord ♥

Ladda inför skolstarten :)

börjar på gymnasiet på tisdag :)

2010-08-15 @ 13:22:05
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0