När man sover som bäst...

... så ringer ju alltid klockan och det är dags att stiga upp...
Imorse när klockan ringde kändes det som om jag inte sovit längre än en halv timme, det kändes inte alls bra att stiga upp...:( Meen det var nog bara att knalla sig upp, men väl uppe så lät jag bli att hämta morgontidningen, för regnet spillde ner...

Får ta och läsa den när jag kommer hem istället :) bra att ha något då också!

Nej nu ska jag ta och börja jobba så jag slipper hem någon gång senare idag...:)

Vad gör ni idag, har alla semester?

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej!

Kul att du titta in på min blogg. Bor du i finland? Då har vi inte många dagar mellan vårat bf jag har bf 25/11. Mvh Angelica

2010-08-04 @ 08:37:06
URL: http://enfamiljehistoria.blogg.se/
Postat av: Malin

I dag har jag haft bilen på verkstan och umgåtts med min svägerska.

I morgon är det dags för gravid fotografering, ska bli super kul!!

Hoppas du haft en bra dag.

Kram

2010-08-04 @ 18:30:01
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0