Nams

Gud så god maten var igår kväll, det var nams nams :) Synd att det är så dyrt, annars skulle det lätt bli en vana :) haha! men vi passade på och njöt, för vem vet när det näst blir att man kommer sig ut bara på två med goda vänner :) Tusen tack M och T, det var super trevligt :)

Kom hem vid halv ett i natt och har sovit oroligt hela natten, vaknade halv 8 av att det åskade lite, men lyckades somna om igen en sväng, men sen när man steg upp kom värsta åskvädret över här!! men tur att det nu kom på förmiddagen och inte på natten!

Nu på morgonen kände även mannen av att det sparkade i magen när han höll handen på magen, lycka var ordet :)

Nu ska jag ta och läsa lite bloggar så hörs vi :)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Elinor

Hej hej!



Ja, det blir en del springande på nätterna, men så har det inte alltid varit :) Det är väl de senaste 2 veckorna som det blivit väldigt påtagligt.



Jodå, jag hade en tuff period mellan v.14-17 då jag mådde egentligen konstant illa. Kunde inte känna av matos eller andra äckliga lukter, då fick jag spendera lite tid med min vän toastolen ;) Men efter v.17 försvann det och har inte kommit tillbaka än! Så jag har mått och mår väl fortfarande bra :) Det är bäcknet som spökar lite, men det har också kommit de sista veckorna, å det är väl helt okej med tanke på att bebisen väger lite över kilot nu. :)



Vi har BF den 2 november.



Vi gifte oss i April i år, 10 april närmare bestämt. Bästa dagen i mitt liv! Såg en bild på din klänning som du hade när ni gifte er, den var ju otroligt vacker!!



Hur mår du själv? Inga problem i rygg å sådär? Hur länge kommer du att jobba tror du?



Kram kram

2010-08-08 @ 14:42:28
URL: http://redishfox.blogg.se/
Postat av: teddy

Här var det också håll igång i morse. Sparkarna syns nu utanför och är underbart.

Mysigt med restaurangbesök för er.



Önskar er en fin kväll.

kramis

2010-08-08 @ 15:53:47
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Malin

Kul att du ska på möte hos Bm i morgon, du får skriva om hur det gick.

Jag har gått upp 6,8 kg sedan inskrivningen i april, ska försöka att inte gå över 15 kg. Får se om jag lyckas.

2010-08-08 @ 17:12:06
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Ja det är ju roligare om man är helt säker, så man inte tror det är en tjej så kommer det ut en pojke så har man köpt allt i rosa, haha! =)

2010-08-08 @ 19:04:36
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det låter ju jättebra, jag fick för mig att det var en seg tid mellan vecka 20 och 30 :D



Njaa, jag är osäker på om jag känt något. Jag har känt "något" men tror snarare att det är pga att jag legat och kännt efter tills hjärnan spelat ett litet spratt hehe. När kände du fösta sparkarna? :)

2010-08-08 @ 19:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0