Mycket nu...

Har inte hunnit blogga, har jobbat och slitit och inte alls tänkt på att skriva igår... men tänkte nu uppdatera lite om läget, inte för att det händer något speciellt inte...

Har jobbat igår och idag och fortsätter i samma stressiga tempo imorgon också, det är så det är på mitt jobb, stressigt för det mesta! Men jag får snart vara hemma en längre tid, det är bättre att tänka det så, har 11,5 veckor kvar att jobba, så det är ju inte så farligt, det ska gå ann, och då vet man ju inte heller om man blir sjukskriven mot slutet eller ej...

I magen är det livat, igår när jag kollade en film före jag kröp i säng var det full rulle i magen, lillen ville inte vara still, det var inte skillnad vad jag gjorde, härligt härligt vår lilla älskling <3
Igår kom igen en sådan längtan efter detta barn över en, men idag exakt är det 4 månader till bf...:)

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten

Ja, visst är den söt! Kostar 149kr på H&M, perfekt :)

2010-08-03 @ 18:54:02
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid ♥

Å visst är det härligt att känna det lilla livet stöka runt!! ♥



Ja nu är det nära och jag hoppas veckorna går fort..För jag längtar så!!



kram



2010-08-03 @ 21:02:50
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihihi jag hade också full rulle i magen i går...

2010-08-03 @ 21:17:03
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0