Lördag!

Har haft fullt upp hittills idag så jag har inte alls hunnit blogga något... Inte för att det nu hänt så mycket men :p

Har varit en sväng till stan idag, var på jakt efter nå kläder till alla kalas som man ska på de närmsta veckorna, men tror ni jag hittade något som passade en gravid mage och såg ut för något? nej jag gjorde inte det, så tills morgondagens kalas får jag lov att inventera i min garderob och se vad jag hittar att sätta på mig...

Så tills de kommande kalasen så har jag liite tid att hitta något annat, ska vi hoppas!

Har kött i ugnen och vi ska snart äta, nams vad gott det ska bli :) är jätte hungrig!

Ikvälll kommer vänner till oss hit och vi ska chilla och äta lite smått och gott :)

Vad gör ni denna kväll då?

Vi hörs

Kommentarer
Postat av: teddy

Hallå hallå där.

Hoppas du hittade något fint att ha på dig till kalaset.

Här är allt bra. Varmt för en gravid kvinna men det går ändå :)

kram o må gott

2010-08-29 @ 08:06:46
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0