Lång dag!

Det har varit en lång dag idag med allt kalasas!
Har nyss kommit hem, mannen äter en kotzone pizza och jag åt just en subway :) nams vad gott...
Funderar på att ta en tårtbit som vi fick hem med oss nu efteråt :P

E jätte trött och jag hoppas jag får sova gott i natt och att jag kan jobba halva dagen imorgon åtminstone.
Efter halvadagen ska jag till rådgivningen och då ska jag ta ett snack med rådgivningstanten om min känningar här och där, så vi ska se då efter det vad hon säger!

Nu blir det att ligga på soffan och slappa med något gott till :)

Ha d bra!

Kommentarer
Postat av: sanne

Hoppas det går bra och du får rätt på dina känningar:( Inget kul! Ha en bra dag! Kram

2010-08-30 @ 09:31:05
URL: http://sanils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0