Fyyy fasiken...:S

Vet inte riktigt vad jag ska säga om natten som just har varit, det var rent ut sagt ett h*lvete, fy attan!
När jag skulle gå och sova hade jag så sjuka höfter så jag kom mig knappt fot om fot, sen när jag väl hade somnat fick jag sova endast 2,5 timmar, för gissa vad som hände?

Jo jag fick sendrag/kramp (sinodrag som vi säger här) och jag har en gång i mitt liv haft det förr och det var under en friidrottsträning när jag föll i hop av krampen.
Ingenting hjälpte i natt, försökte gå, massera och stretcha, men inget hjälpte, drack en massa vatten åt lite knäckebröd m.m det höll på i 3 jädrans timmar...:( Gissa om jag är helt yr i bollen idag? När klockan var strax efter klockan sex kunde jag lägga mig i sängen igen och slappna lite av, men någon sömn fick jag inte!

Så hemma idag igen, går inget vidare alls detta, denna vecka = 3 sjukdagar :(

Men allt för bebisen, men inatt tänkte jag att jisses vad länge det är kvar om man börjar känna av något sådant varje natt :(


Kommentarer
Postat av: IDA-Blivande mamma

Skönt att veta att man inte är ensam.

Jag är hemma med foglossning och ryggvärk sen vecka 23 =(

Så nu börjar jag vänja mig.

Ibland kommer jag inte ens ur sängen.

Hoppas det blir bättre för dig.

kram

2010-08-27 @ 11:45:29
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Malin

Sjukskriv dig och slut plåg de på jobb!! :)

2010-08-27 @ 12:42:53
Postat av: Anna - Gravid ♥

Fy vilken natt du haft! :-( hoppas den kommande blir bättre!



Kramen

2010-08-27 @ 13:08:56
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Malin

Fy vad jobbigt, hoppas du får lite bättre sömn snart. Blir jobbigt när flera nätter störs.

Jag vaknade kl 05.00 i morse och kunde inte somna om så nu är jag super trött.

Kram

2010-08-27 @ 21:08:26
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0