Fredagsmys :)

Har varit trött hela veckan och tagit små sovstunder när jag kommit hem från jobbet, har helt enkelt inte orkar hålla ögonen öppna... Hoppas det avtar ett tag här snart och kommer sen igen mot slutet och att det inte hänger ihop ända till slutet nu... en kombination av höstmörker och gravidtrötthet kommer bli jobbigt!

Idag jobbade jag bara halvdag, var så trött...:) Kröp under täcket och sov tre timmar nästan, så nu är jag lite piggare!
Ska snart köra mannen till grillfesten som de har på jobbet, sen ska jag hämta något att äta åt mig och sen ska jag ha fredagsmys för hela slanten, har hyrt två filmer som jag ska titta och jag ska inte göra något av värde, bara slappa! Det är jag värt!

Hoppas bara att filmerna jag hyrt är värt att titta på och att de är bra så jag inte blir uttråkad...:P

Vi hörs säkert ikväll sen! :)

Kommentarer
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Ja då du ska se att de trötta är bara en fas :) Hade själv en fas för någon vecka sedan då jag var såååå trött. Men nu är jag på topp igen =) Äter inge järn heller ;-) min mage vägrar järntabletter. Dock bra blodvärde ändå =)

2010-08-20 @ 21:24:18
URL: http://vi2blir3.se
Postat av: I väntan på Liten

Ja men visst var de jättegulliga!! :D Hoppas att du har en mysig fredag, godis och film är huvudingrediensen för det :)

2010-08-20 @ 21:55:33
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: Malin

Just det, glömde bort att fångarna sänds 3 dagar i rad. Men det går kl 20.00...så det är inte så sent tycker jag ;)



Kramar

2010-08-21 @ 11:00:04
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0