En mindre bra kväll :(

Ikväll mår jag inte alls bra, är vääääldigt illamående, sjuka öron och känner mig hängig och lite flunssig, inte alls något vidare...:(

Och det är inte gravid illamående jag känner, det är något annat och jag hoppas det går om snabbt som tusan... skulle helst av allt krypa under täcket redan.. men mannen min har besök så jag kryper nog inte under täcket ännu.

Imorgon är det äntligen fredag, jag som har varit virrig på dagarna tidigare i veckan så känns det som om denna vecka har varit oändlig, men imorgon är det äntligen fredag :)

Nu ska jag försöka tänka på annat än mitt illamående, på återseende...

Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten

Ja, det håller jag verkligen med om. Bara bebisen är frisk, det är huvudsaken :) Kram

2010-08-12 @ 17:35:23
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har också mått dåligt :( Vet inte om det är nån blandning av graviditeten och något annat eller vad det är :S



Idag har lilla pojken varit lugn, knappt känt att han sparkat. lite trist, bara för att pappa kommer hem idag och vill känna :P

Jag funderar på att ta en postafen bara för att se om jag mår bättre, ska ändå ut och köra och iväg till svärmor en sväng. Vill inte må för dåligt...vet inte om det hjälper.

Men känns som jag har kommit in i klimakteriet eller nåt, svettas som en gris för att sen halvfrysa för att sen må bra och så håller det på :S Är kanske vanligt när man e gravid och må så udda...

2010-08-12 @ 18:33:04
URL: http://iampregnant.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Det är när man tar blodgrupperingen. När jag tog det provet första gången på inskrivningen så hade jag antikroppar i blodet, och då ville dom ha koll på det så jag måste ta sånt prov var fjärde vecka.

2010-08-12 @ 18:33:58
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Becca-I väntans tider

Tack så mkt :) Nej än så länge känner jag ingen rädsla inför förlossningen.

Jag har varit sjukskriven i tre veckor nu. Innan dess var jag sjukskriven deltid sen v 18.

Hoppas ditt illamående går över, förhoppningsvis hjälper det med lite sömn :) Krya på dej.

Kram

2010-08-12 @ 18:43:22
URL: http://booken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0