Ansökningar

Idag fick jag intyg från rådgivningen att graviditeten har varat över 154 dagar, med det sagt så får jag skicka in alla ansökningar :)
Ivrig som jag är och för att jag vill få det gjort och undan så skickade jag in allting på samma gång :)

Jag ansökte om föräldrapenning, moderskapsunderstöd och barnbidrag... nu får jag vänta ivrigt på moderskapsunderstödet som säkert kommer först och det är den sk. mammalådan som jag har beskrivit några inlägg ner :) Det är ju som på julafton :)

Det andra som föräldrapenningen får jag säkert vänta med bra länge före jag får något beslut...

men det återstår att se!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad kul att skicka in papper, jag skickade in mina i dag med.



Jag arbetar heltid på en förskola sen är jag utbildad instruktör inom spinning och core och har haft en hel del pass i veckan men har uppehåll nu under graviditeten.



Vad jobbar du med?

2010-08-09 @ 18:39:39
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz
Postat av: Sandra

Jag vet inte vad det är för märke men vi ska beställa den ifrån abcleksaker.se :)

2010-08-09 @ 18:52:31
URL: http://sandraabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0