Rådgivningen

Idag så har jag fått vara på inskrivning till rådgivningen :) känns bra och spännande... Lite skrämmande är det att man är på inskrivning före vecka 12, men å andra sidan är det bra att man får vara också, med tanke på all info och böcker man får...

Idag är jag 8+6 vilket betyder att imorgon går jag in i vecka 10... ojojoj, spännand!
Vid rådgivningen så tog de urinprov, blodprov, blodtryck och hb, och allt såg bra ut så nu får jag vänta tills slutet på maj före jag ska dit igen.

Magen har smått börjat växa också, skulle inte kunna ha tajta tröjor i jobbet då skulle alla veta medsamma vad det är frågan om, så lite lösa kläder får jag ha några veckor ännu tills den "säkra" perioden är förbi...

Överlag mår jag bra, men illamående är jag nästa dygnet runt, kastar upp gör jag inte, men det är konstant illamående som gäller, inte så roligt att äta hela tiden och försöka få bort det värsta.. Hoppas att det går över efter tre månader, jag är ju snart där så det närmar sig...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0